Het Laboratorium Pathologie Oost Nederland staat voor het leveren van zeer goede service en diagnostiek. Ons kwaliteitssysteem is er op gericht om fouten te voorkomen en het proces steeds te onderzoeken op mogelijke verbeteringen. Desondanks kan het voorkomen dat er onduidelijkheden of klachten zijn, of dat u mogelijkheden ziet die tot verbetering kunnen leiden. We stellen het zeer op prijs als u uw eventuele opmerkingen, klachten of suggesties kenbaar maakt.
Wilt u privacy gevoelige informatie (bijvoorbeeld medische gegevens) naar ons toezenden gebruik dan de knop [Stuur veilige mail] en volg de instructies op het scherm. U verstuurt dan uw klacht, vraag of suggestie inclusief eventuele bijlagen via een veilige mailverbinding naar ons toe.
Voor klachten met betrekking tot patiëntenzorg heeft LabPON een specifieke klachtenregeling. Lees hier meer over de behandeling van uw klacht over patiëntenzorg.
In het geval van een klacht of een vraag zal er altijd contact met u worden opgenomen.