LabPON publiceert jaarverslag 2023

LabPON heeft het jaarverslag 2023 gepubliceerd op deze website. Dit uitgebreide document biedt een gedetailleerd overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen, innovaties en implementaties die het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden.

Nieuwe structuur

In eerdere jaarverslagen werd de informatie georganiseerd rond de vijf pijlers van het meerjarenbeleidsplan. Na een grondige evaluatie aan het einde van 2023 zijn deze vijf pijlers teruggebracht tot drie: Medewerkers & organisatie, Processen & automatisering en Samenwerken & omgeving. Deze nieuwe structuur weerspiegelt de groeiende verwevenheid van de verschillende aspecten van de bedrijfsvoering.

Meerjarenbeleidsplan 2024-2026

In lijn met deze nieuwe structuur is ook het meerjarenbeleidsplan voor de periode 2024-2026 herzien. Dit plan biedt een duidelijke roadmap voor de komende jaren.

Meer informatie

Voor een uitgebreide analyse van de resultaten van 2023 en een blik op de toekomstplannen van LabPON nodigen wij u van harte uit om het volledige jaarverslag te lezen.